Trimit sute de mailuri zilnic și printre ele se pot tot timpul strecura o grămada de greșeli, de la trimis mail fără conținut până la trimis mail persoanei greșite cu informații confidențiale.
Se poate întâmpla oricând să trimit tâmpenii mai ales după-masă când concentrarea mea este sub nivelul normal. Mailurile nu o sa ajungă niciodată la destinatar așa, pentru că am activat opțiunea ca după ce apăs „trimitere”, mailul sa mai stea 1 minut în așteptare. Funcția asta e mană cerească pentru că sunt suficiente câteva secunde să îți dai seama că ai dat-o în bară. Așadar, ai funcția asta și poți să salvezi situația.
Ei bine ca mine nu a făcut și un agent imobiliar din UK. Acesta în timp ce era în mijlocul unei certe cu o colegă pe mail, a primit o reclamație de la o clientă. Clienta s-a plâns că sistemul de alarmă e stricat și i-a scris agentului un e-mail.
Cearta cu colega implica ceva ce agentul nu era dispus să facă, așa că a vrut să o pună la punct spunând că „eu nu mă ocup de asta b*tch!”. Fiind distras de ceartă, bineînțeles mailul nu i l-a trimis colegei ci chiar clientei care săraca a avut nevoie de ajutor să își revină.
Copii aveți grijă cui trimiteți mailuri, dar mai ales activați-vă funcția de amânare cu un minut a tuturor mailurilor trimise.