La Spartan vii cu lecția învățată

Acum ceva vreme am văzut un afiș ce aparține unei francize de fast food din Timișoara. Pe el scria că ei nu vând shaorme ci doar alte produse similare, fiind enumerată o listă întreagă de produse cu nume grecești (gyros, souvlaki, etc.).

Ele arată a shaorma, au gust si miros de shaorma deci în principiu ar trebui să fie shaorma. Ce să înțeleagă consumatorul din asta?

Mă gândesc că e frustrant să te chinui să pui pe picioare o franciza de mâncare grecească și să vina Petrică să îți ceară shaorma. Nu știu însă cât de tare să te enerveze să faci și un poster pe tema asta. Nu este foarte sigur dacă posterul este vreo glumă, dar Google m-a trimis la pagina de Facebook a celor de la Spartan Craiova.

De când am văzut poza asta și ajung cumva la rând la ei să cumpăr ceva, îmi repet de 100 de ori în gând ce o sa comand, ca nu cumva să îmi scape cuvântul interzis.

Am ajuns să mă simt ca cei din Seinfeld ce mergeau să manânce la un local cu cea mai bună supă din oraș, la Nazistul supelor (n.a. Soup Nazi).

La el trebuia să mergi și să stai la rând într-o anumită manieră, să ceri supa într-un anume fel, altfel îți era interzis să mai intri în local.
Acum nu cred că o să facă asta și cei de la Spartan, că nu și-ar permite să piardă clienții și să închidă localul.

Ce-o să facă și cu toate citatele motivaționale gen Tony Poptamaș de pe toți pereții?

Și dacă ar închide, shaorme găsești la tot pasul prin Timișoara, iar dacă nu găsești treci pe pleshkavița.

surse foto

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s