Producătorul viitoarei mele mașini este tare șmecher. Multimilionarul ce conduce compania Tesla i-a dovedit unui viitor client, că banii nu aduc fericirea și nici nu întrețin nesimțirea.
La puțin timp după un eveniment și lansare de mașină, unul dintre clienți a hotărât să folosească rețelele de socializare să se ia de companie, cum altfel decât pe interneți. Făcând asta s-a plâns de organizarea evenimentului și de faptul că nu a apucat să testeze mașina, chiar dacă a plătit avansul pentru ea.
Multimilionarul a ridicat telefonul și i-a explicat domnului cum că în câteva zile va primi banii înapoi, pentru că și-a luat din timpul lui prețios să îi anuleze personal comanda. Bineînțeles că omul frustrat oricum fiind, a mediatizat asta iar, însă patronul companiei a rămas de neclintit.
Mai mult a ironizat presa spunând că se miră cum așa un subiect infim, și-anume anularea unui client nepoliticos, a ajuns pe prima pagina în o grămadă de ziare.
Omul acum plânge în pumn că nu va pune mâna pe nicio Tesla, decât poate second-hand de pe OLX, asta doar dacă cel ce o vinde vrea să plătească taxa de anunț.
Exista doua chestii in legatura cu povestea asta. In primul rand cel nemultumit e ceva blogger ce anterior a fost chemat la un eveniment de prezentare dupa cate am inteles si a dedicat un articol negativ evenimentului in cauza.
Si in al doilea rand exista printre o serie de bloggeri obiceiul de a santaja indirect o companie atunci cand au nevoie de la ea. Scriu de rau, dar in acelasi timp isi si comanda ceva de pe acolo si atrag atentia asupra faptului c-au comandat. Compania noteaza posibila dauna de imagine si ii face un favor clientului printr-un discount consistent sau ceva de genul.
Se practica asta si pe la noi prin blogosfera si sa nu se practice pe la case mai mari? Baiat destept Elon Musk din moment ce n-a cedat santajului si mai mult a facut si haz de necaz in urma unui eveniment minor.
ApreciazăApreciază