În încercarea de a atrage cât mai mulți clienți, eMag îmi pare că se strofoacă prea mult. Pe lângă că au început de o vreme, de când s-a lansat aplicația mobilă, să fie din ce în ce mai prezenți prin notificări pe mobil pentru orice, acum au început să fie la fel și pe mail.
Cu toate că nu sunt abonat la vreun newsletter de-a lor, ei au decis că totuși sunt. Așa că au inventat un newsletter pentru absolut orice categorie de pe site. Dacă te pui sa comanzi cartofi, o să ai un newsletter pe mail despre cartofi. Dacă o să comanzi haine, o să ai un alt newsletter despre haine.
Vrei așa ceva? Poate că da, dar cred că totuși sunt mult prea mulți care nu doresc un astfel de newsletter detailat. Printre ei sunt și eu. În ultimul timp, cam de 5 luni fără o zi, cumpăr de la ei scutece.
Mai tot timpul au reducere la pachetele mari, reduceri de până la 10 lei. Ideea e că la magazinele din zonă, gen Auchan, aceleași pachete costă cu 10 lei peste prețul de la care pleacă reducerea de la eMag, așa că de ce să mă complic cu Auchan-ul? Dacă comand câștig automat 20 de lei, ceea ce în scutece se traduce în 33 de scutece. Chiar nu am ce să fac cu 30 de scutece? Eu nu am, dar pitica are sigur.
Cum evident cumpăr mai des scutece decât televizoare de la ei, am fost introdus în urna celor norocoși de a primi un newsletter personalizat. Am primit, e ceva ofertă la mijloc, poate vă întrebați oare de ce mă deranjează? Păi newsletter-ul arată cam așa:
Sunt tare curios cum au calculat ei că mi se termină scutecele? Că eu încă nu mi-am dat seama și mă pun să comand doar când sunt din ce în ce mai puține. Cred că trebuie să îi dau reply la mail să o întreb.
Dar ce se întâmpla dacă eu cumpăram alcool de exemplu, de pe site? Îmi scriau să îmi spună că și-au dat ei seama că în curând se termină alcoolul, bețivane, ia vezi, bagă o comandă să fi în continuare rușinea satului la cât de bețivan ești.
Sau dacă îmi cumpăram dulciuri de la ei? Îmi scriau să îmi spună că ei și-au dat seama că am rămas fără ciocolată și că trebuie să întrețin pusul de kilograme pe mine, clientul lor gras și frumos.
Sau dacă eu cumpăram ceva bijuterii pentru nevastă, dar le cumpăram din timp prin august, să le am pentru aniversarea din octombrie să îi fac surpriză? Îmi scriau să îmi spună la sfârșitul lui septembrie că ei și-au dat seama că mi se termină bijuteriile cumpărate în august (pentru cine știe cine nu? că doar nu am aniversare atunci) și să mă pun să cumpăr iar. Dacă vede din întâmplare nevasta mailul ăla? Mai prind eu aniversarea din octombrie mă rog?
Cum este strategia lor, habar n-am și nici nu cred că mă interesează, dar să știi eMag că mai aveam scutece și nu îmi trebuiau, poate doar ciocolată și alcool, dar să fie la ofertă.
tati esti bun si foarte ilar chiari -mi placi
ApreciazăApreciat de 1 persoană