Casele de pariuri nu ar trebui să se pupe cu fotbalul

Nu mă pricep eu la fotbal foarte mult. Cel puțin nu așa de tare cum se pricepe Berbecali și toți patronii de cluburi de fotbal. Eu știu că mingea e rotundă, că focul trebuie să fie la ei, să dăm măcar un gol mai mult ca adversarul și să facem să fie bine ca să nu fie rău (ar mai fi ceva?). Aș putea să închei articolul aici dar mai insist.

Zilele trecute am văzut la tembelizor niște imagini de la un antrenament al echipei Steaua București sau FCSB sau cum i-o mai zice anul ăsta, în timpul unui reportaj de la știri. Pe spatele bluzelor de antrenament scria mare NetBet, numele unei mari firme de pariuri din România și nu numai. Cum ziceam mai sus, eu nu mă pricep la fotbal, iar la pariuri nici atât.

Ce nu mi-e clar mie este cum funcționează parteneriatul ăsta? Sponsorii mari normali pe lângă bani mai dau cadouri. Cum ar fi de exemplu Audi, care mai dă pe lângă bani la club și câte o mașină două pe la jucători. Sau Magnum care probabil pe lângă bani, dă înghețată Double Caramel la toți angajații clubului pe viață (sau pistoale Magnum, acum depinde ce club sponsorizează).

Dar cu casele de pariuri oare cum funcționează parteneriatul? Fiecare jucător primește valize cu bani pentru stimularea cotelor la pariuri? Oare vine sponsorul la sedință cu instrucțiuni clare de influențare a cotelor la pariuri către antrenorul Stelei, mai clare poate decât cele cu care vine Berbecali? Oare pe situl casei de pariuri, cei care pariază pe Steaua vor primi ponturi din ședința avută cu antrenorul? (pariați pe Steaua azi că vor pierde în ultimul minut din cauza dinamovistului Tamaș care își dă autogol?)

Nu vede nimeni nici un pic de ironie în contextul în care penalul Berbecali a ajuns la pușcărie tocmai din cauza valizei date ca mită să influențeze rezultatele unor meciuri? E ca și cum Robert Negoiță, parlamentarul care se presupune că a întreținut relații nepotrivite cu minore ar avea o echipă de fotbal (sau e deja la Dinamo?) și de anul acesta sponsor principal ar fi o agenție de fotomodele. E ca lupul paznic la oi sau ursul la miere.

Dar ce să mă mai mir, că doar din cauza calității oamenilor ce se învârt în fotbalul românesc nu mai calc eu pe stadioane, așa că de ce m-ar mira o asociere de genul ăsta în fotbalul românesc?

08e89-soccer-ball-decal-sticker-at-car-window

 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: