Plângem când avem probleme dar nu ne bucurăm când dispar

 

Pe la începutul lunii, într-un week-end liniștit, minunata bancă ING a făcut ce-a făcut și a dispărut de pe hartă lasând pentru jumătate de zi oamenii cu ochii în soare. S-a stricat ceva la ei și niciun client nu a putut să își folosească cardul bancar, ca și cum nu l-ar fi avut.

Dacă nu ai avut cash în ziua aia, ci doar bani pe card, atunci ai avut probleme destul de mari, dacă nu grave, când a trebuit să plătești ceva. Am mai scris despre asta, nu asta e subiectul de azi.

În ziua respectivă însă, cât și restul săptămânii ce a urmat, lumea a înnebunit. Toți vorbeau despre asta, fie că au fost afectați fie că nu, dar toți au arătat cu degetul (mijlociu) către ING. Toți își lăudau banca lor alta decât ING, că la ei nu se întâmplă așa ceva și alte câte și mai câte.

A trecut ziua/ săptămâna aceea de groază iar lumea s-a liniștit. A trecut peste, a reînceput să doneze la cumințenia pământului de pe cardul lor de bancă și au putut să se concentreze pe ce se mai întâmplă în jurul lor și de ce oare se mai pot lega mai departe să fie ocupați.

ING-ul a stat ce a stat, a înghițit ce era de înghițit și cineva s-a hotărât că ar fi un pic în regulă să încerce să își spele din păcate. O încercare a fost să trimită prin poștă clientilor, ca surpriză, o cutie de vin. Nu știu câți au primit-o, dar știu că eu am primit-o. Nu m-a afectat foarte tare toată situația cu căzutul serverelor sincer din fericire, dar nu înseamnă că mă bucur mai puțin că am primit-o. O fi o sticlă scumpă de vin? Poate. O fi cea mai ieftină de pe piață? Ce contează, că doar nu eu am plătit-o.

Ceea ce nu am văzut deloc pe interneți a fost ca altcineva să spună că a primit la fel această sticlă. Am căutat în principal la cei ce au plâns cel mai tare și mai tare de problemele lor de atunci. Poate că nici nu au primit, ceea ce mă îndoiesc, dar dacă a primit cineva ceva, nu a scris/ zis nimic despre asta. Poate au considerat că asta înseamnă că le face reclamă. Poate au considerat că nu este nevoie să se deranjeze să menționeze asta. Eu cred că este totuși firea umana care a intervenit și i-a împiedicat să scrie ceva despre asta.

Foarte multă lume are boala asta în sânge. Are o problemă și bineînțeles că se plânge de ea până se rezolvă. Oamenii sunt foarte conștienți că nu se poate rezolva problema instant, dar ei își fac timp din timpul lor, să se plângă încontinuu de problemă doar de dragul de a o face. Iar în momentul când problema în sfârșit se rezolvă este liniște de mormânt. Nimeni nu spune nimic. Nimeni nu mai menționează problema.

Rezolvarea problemei este considerată a fi ceva normal, care nu contează cât efort a presupus, e bine că în sfârșit s-a rezolvat. Persoanele implicate în rezolvarea problemei brusc nu mai sunt contactate, decât poate când apare următoarea problemă bineînțeles.

Oricum intenția contează ING, intenția contează.

2 răspunsuri

  1. Am primit si eu acum vinul dar fara nicio nota.
    Scrie doar CADOU.
    Acum scriu despre asta 🙂
    Am cautat pe goagal acum si am dat de tine!

    Apreciază

    1. Pai scrie si tu ca zice lumea ca doar eu am pile la ING 🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat: