Hornbach are o reclamă ce pe mine mă cam sperie. Compania susține că ideea reclamei trebuie să fie după cum urmează:
In spot este vorba despre un om care își simte proiectul cu toate simțurile. El trăiește în lumea reală și imaginară senzația fiecărui material cu care are de-a face, iar acest mod de exprimare a fost ales pentru că senzațiile și trăirile fără haine, pe pielea goală, sunt intense și naturale
Pentru că fata din reclama de la ciocolata ROM a fost ocupată, cei de la Hornbach au decis să meargă cu un domn la a doua tinerețe care să joace în reclamă, ați ghicit, în pielea goală. OK, am înțeles omul simte pe pielea lui toate așchiile ce i-au intrat în mâini și nu numai. A trăit fiecare piatră decorativă care îi lăsa în urmă dinte după dinte la coborârea la vale.
Dar de ce au trebuit dom’le atâtea cadre cu posteriorul lui? La un moment dat este un prim, foarte prim plan cu acesta (care din fericire nu a scăpat cenzurării pe TV). Ei nu se gândesc că reclama poate fi difuzată la oră de maximă audiență atunci când poate plouă afară?
Ce are dacă plouă afară? Ei bine, mai toate companiile de cablu de la noi din țară au probleme când e ploaie afară sau ceva furtună și pierd semnalul. Deoarece semnalul e mai mult digital decât analogic, imaginea nu dispare ci îngheață pe ecran la un oarecare cadru din filmul sau emisiunea ce tocmai o urmăreați. De obicei riști să o vezi pe Esca blocată pe ecran cu gura întredeschisă pentru câteva minute până se remediază problema celor de la cablu, dar acum riști ceva mult mai mult. Cadrele din reclama celor de la Hornbach sunt foarte rapide atunci când sunt afișate părțile intime ale omului rostogolindu-se la vale, simțind natura și ceea ce face.
Dar când e vreo furtună fix în dreptul cadrului de la secunda 39? Atunci ce facem? Cum explicăm copiilor ce se întâmplă la televizor? Cum explici soției care nu era în cameră acum 2 secunde și tocmai a intrat, ce este pe ecran și la ce te uitai? Terapia minorilor care se uitau la desene animate înainte să înceapă reclama cine o plătește?